קידום אתרים – סיפורי הצלחה בעולם ובישראל

ערן רון, מנכ"ל חברת מיינפריים סיסטמס, על חשיבות נושא קידום אתרים וסיפורי הצלחה בתחום.

בימינו כל עסק שמכבד את עצמו דואג שיהיה ברשותו אתר אינטרנט נגיש ומכובד שיזמין לקוחות רבים להתרשם מהעסק ולהפוך ללקוחות נאמנים שלו. למרות שאנו ממליצים להשקיע בעיצוב האתר המהווה "כרטיס ביקור" לעסק אין זה מספיק שיהיה לבית העסק רק אתר שיראה טוב. על מנת למשוך גולשים לאתר חייבים לדאוג לקידומו. אתר שלא יופיע במילות חיפוש רלוונטיות בעמודים הראשונים של גוגל יאבד מהרלוונטיות שלו. קידום אתרים הפך להיות חשוב לא פחות מהקמת האתר עצמו. קידום אתרים מוצלח יגביר את תנועת הלקוחות באתר וכפועל יוצא יתרום להגברת ההכנסות והרווחים של העסק.

 

משרד עורכי הדין Thomas M. Huguenor מסאן דייגו שמתמחה בגירושין ודיני משפחה פנה לחברת קידום האתרים האמריקאית Trendmetrix. בתוך שישה חודשים הגיע האתר של משרד עורכי הדין למקום השלישי בגוגל במילות החיפוש: "san diego divorce lawyer". קידום האתרים שביצעה החברה האמריקאית עבור משרד עורכי הדין הגדיל את חוג לקוחותיה והגביר את הכנסותיה. היום יש סיכוי גבוה שאמריקאי מסאן דייגו שנקלע לבעיות במשפחה ונזקק לעורך דין שמתמחה בגירושין, מבצע חיפוש פשוט בגוגל ונחשף למשרד עורכי הדין של תומאס. מכאן והלאה הכל תלוי בשירות שנותנים תומאס וצוות המשרד שלו.

 

דוגמה נוספת לקידום אתרים מוצלח בעולם היא הדוגמה של חברת "John Moore", חברת שיפוצים אמריקאית מיוסטון. חברת "Server Side Design, Inc. " ביצעה עבורה עבודת קידום אתרים רצינית ביותר והיום חברת השיפוצים מופיעה בעמוד הראשון בגוגל בעשרות מילות חיפוש רלוונטיות למשל: "air conditioner Houston", "electrical services Houston", "houston plumber" ועוד. קידום האתרים והפרסום בגוגל שבוצע עבור חברת השיפוצים תרם רבות לצמיחתה.

 

חברת קידום האתרים הישראלית מיינפריים סיסטמס בע"מ רשמה סיפורי הצלחה רבים. היתרון הטכנולוגי של החברה משמעותי ביותר. החברה פיתחה מערכת ניהול תוכן ייחודית לקידום אתרים שמותאמת לגוגל ברמה גבוהה ובכך מצליחה להשתלב בעבודת קידום האתרים בצורה אופטימאלית. חוזקה של המערכת מתבטא בכך שבמקרים מסוימים היא מקדמת לא רק את האתר שהיא אמורה לקדם אלא גם את עצמה. לדוגמה: קידום שבוצע עבור רשת התיכוניים של "נעמת": בחיפוש "תיכון מקצועי" התוצאה הראשונה היא מיניסייט תיכוני "נעמת" = הלקוח. התוצאה השנייה היא דף על תיכון מקצועי באתר המומחים של מיינפריים סיסטמס, המקשר ללקוח "נעמת", כך ששתי התוצאות הראשונות הן בעצם של אותו לקוח.

 

לסיכומו של עניין, פרסום בגוגל וקידום אתרים מקצועי הוא ההבדל בין אתר מנוצל ללא מנוצל. בין אתר שייעלם בין דפי הרשת לבין אתר שיופיע בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש ויביא לבעליו תנועת גולשים ולקוחות רבה, צמיחה בהכנסות וגידול ניכר ברווחים.


© כל הזכויות שמורות לארט-אפ בע"מ

 
seperator seperator

כתובת למשלוח מכתבים: ת.ד 9385 תל אביב


טלפון/פקס: 03-9503355


info@art-up.co.il :דוא"ל


www.art-up.co.il בע"מ Art-Up כל הזכויות שמורות ל ©